چند بارگفتم


عاشق

به نام خدایی که عشق رو افرید

حالم خیلی گرفته هرچی به سال جدید نزدیکتر میشیم حالم بدتر میشه.

اخه اصلا دلم نمیخواد با نبودن الهه عشقم بهار رو ببینم

خدایا خیلی نامرده اخه مگه بهش چه بدی کردم که اون داره اینجوری قلبم رو میشکنه

مگه غیر از دوست داشتنش کاری کردم که داره داغونم میکنه

اخه خدا دلم خیلی ازش گرفته

اون که دید چقدر دوستش دارم

اون که دید بدون اون نمیتونم

اون که دید تحمل شکستن ندارم

پس چرا شکست

پس چرا کنارم بود و بعد از پشت بهم خنجر زد

 من که بهش گفته بودم تحمل هرچیز رو دارم ولی تحمل دوری اون رو ندارم

بهش گفته بودم از همه بدی دیدم ولی تحمل بدی دیدن از اون رو ندارم

بهش گفته بودم اگه دوستم داری کنارم باش

گفته بودم اگه ازته دلت دوستم داری بهم جواب بده

گفته بودم قرار بشی همه دنیام پس از ته دلت بهم جواب بده

چند بار اینا رو گفتم بهش

چند بار زندگیم رو براش توضیح دادم

چند بار

چند بار

پس چرا با هام داره این کار رو میکنه

اون که همه چی رو میدونست

پس

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا کمکم کن

التماس دعا دوستان

یا علی



نظرات شما عزیزان:

adamak
ساعت21:50---4 فروردين 1391
خدا بهتون صبر بده ولی ببینین قبل ازدواج چه کردین؟ دل کسی رو شکستین و یا چیزی که بدونین تاثیری تو این اتفاق داشته؟ نمیدونم ، مطمئن نیستم ولی یه خرده فکر کنین.حرفایی که گفتم هم شاید در مورد شما درست نباشه ولی توکل کنین به خدا.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:,| 1:12 | مرتضی|

De$ign:khanoomi